Dzienna motywacja

Moją osobistą motywacją jest mój chłopak, który codziennie daje mi nowego powera. Przy nim nie umiem się nudzić ani nie mogę być smutna. Niezależnie co się dzieje On przyjdzie z pomocą i wsparciem oraz bonusem będzie kilka dowcipów, które poprawią mi humor. Wiele zawdzięczam Damianowi, nie tylko to co wymieniłam powyżej, ale i miłość oraz to, że wytrzymuje ze mną, ponieważ czasem potrafię pokazać na co mnie stać. Jeszcze nigdy przy nikim nie czułam się tak swobodnie jak przy nim.

Czasem nie mam szansy widywać się z Damianem codziennie, dlatego, gdy czuję, że opadam z sił oraz mój humor jest wisielczy sięgam po mój telefon, bądź książkę i czytam cytaty. Postanowiłam zaprezentować kilka z nich:

„No pain. No gain.(Zero bólu. Zero zysku.)” – hasło bardzo znane. Nie wiem kto jest jego autorem, lecz, gdy tylko go usłyszę mam ochotę wskoczyć w wygodne szorty i zrobić ostry trening. 🙂

„Jasne sytuacje czynią przyjaciół.” – autorem jest moja wychowawczyni. Zdanie mimo, że krótkie niesie za sobą bardzo ważne przesłanie.

„Bóg zawsze podnosi słuchawkę, bez względu na to, ile czasu upłynęło od ostatniej rozmowy.”– ten cytat pewnie nie jeden raz doprowadził do kontrowersji. Mimo wszystko inspirując się jedną vlogerką (Julia Kobus – polecam!) chciałam Wam napisać, że dobrze jest mieć w swoim życiu tą jedną boskość, do której będziemy się zwracać w trudnych chwilach. Może to być Bóg, Budda, Allah czy nawet Karma. Moim zdaniem Bóg jest tylko jeden i niezależnie od tego pod jaką nazwą występuje i jakie zasady się pod nimi kryją to ta Boskość nas wysłucha. Wystarczy tylko uwierzyć.

„Odkryłam, że zawsze mam wybór. Czasem jest nim kwestia odpowiedniego podejścia do życia.” – moim zdaniem jest synonim cytatu „Zmieniasz myśli, zmieniasz życie.” . Prawda jest taka, że nie zawsze mamy wpływ na to jaka sytuacja nam się przydarzy, lecz to od nas zależy co z tym zrobimy, a przede wszystkim jak się zachowamy.

„Biegnij za marzeniami. Jeżeli ich nie dogonisz to przynajmniej schudniesz…” – uwielbiam ten cytat. Za każdym razem, gdy go czytam na mojej twarzy pojawia się uśmiech. 🙂

„Jeśli jesteś w stanie sprawić, że ktoś będzie szczęśliwy, zrób to. Świat coraz bardziej tego potrzebuje.” – to zdanie motywuje mnie do działania, do szczerych rozmów z koleżankami, pomocy oraz zainteresowania. Jestem osobą, która potrzebuje pomagać, ponieważ wtedy sama umie sobie pomóc. Myślę, że na świecie jest wiele takich ludzi, musicie się tylko ujawnić i nabrać odwagi oraz schować wstyd.

„Zostań swoim najlepszym przyjacielem.”– w trudnych chwilach nie zawsze będziesz miał wsparcie z zewnątrz, dlatego warto zaopatrzyć się w wyrozumiałość do samego siebie.

„Nigdy nie wstydź się, że coś czujesz. Masz prawo doznawać każdej emocji, której chcesz, i robić to, co sprawia ci radość.”– wyznawanie swoich uczuć nie zawsze wiąże się z akceptacją, mimo tego nie powinniśmy się zamykać w sobie, bo wtedy  nas to zniszczy.

„Odwaga zmian.”– to chyba jedna z tych trudniejszych sytuacji-zmiany. Nie zawsze jesteśmy na nie gotowi. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.

Chwilowo to na tyle. Oczywiście nie są to wszystkie cytaty, jednak nie chcę narzucać wszystkiego w jeden wpis. Mam nadzieję, że te sentencje dadzą Wam siłę i nadzieję na lepsze jutro. 🙂

Źródła:

Demi Lovato „Bądź swoją siłą” (książka)

http://zszywka.pl/

http://www.temysli.pl/

https://www.tumblr.com/

Skomentuj

